Jak zrobić by strona internetowa była u góry w google?

Jak zrobić by strona internetowa była u góry w google? Jest to prawdopodobnie najczęstsze pytanie, jakie stawia się firmie takiej jak nasza – czy uda nam się dostać na szczyt rankingu Google – a przynajmniej na pierwszej stronie?

Cóż, to cel, który sobie postawiliśmy, kiedy otworzyliśmy nasze nowe biuro PROJEKT SEO w Lubinie na początku roku. Jak możemy “posiadać” tę najważniejszą nieruchomość, która jest najlepszymi listami na stronie wyników wyszukiwania Google i budować świadomość wśród lokalnych potencjalnych klientów?

Badanie słów kluczowych

Po pierwsze, przeprowadziliśmy badanie słów kluczowych, aby zidentyfikować kilka słów kluczowych, które najprawdopodobniej przyniosą pożądany ruch do naszej witryny. Jesteśmy firmą zajmującą się projektowaniem stron internetowych, obecnie z siedzibą w Lubinie, więc chcieliśmy uzyskać lokalną pozycję w rankingu; dla warunków, które łączyły to, co robimy, z tym, gdzie jesteśmy. Jednym z najważniejszych słów kluczowych było “pozycjonowanie stron Lubin”. Jak więc uzyskać pozycję na samym szczycie organicznego wyszukiwania Google dla tego niezwykle wartościowego słowa kluczowego?

Wchodzenie na szczyt w Google

Nasza strategia obejmowała:

  • Tworzenie zoptymalizowanej strony docelowej
  • Świadomość marki dziękipłatnym reklamom
  • PR online
  • Content marketing
  • Media społecznościowe
  • Miejsca Google
  • Projektowanie przyjaznych stron mobilnych

Rzućmy okiem na każdy z tych aspektów indywidualnie i zobaczmy, jak razem suma tych części łączy się w celu zapewnienia szybkich, trwałych rezultatów.

1. Zoptymalizowana strona docelowa

Po ustaleniu słów kluczowych utworzyliśmy stronę przyjazną dla Google – PROJEKT SEO w Lubinie. Możesz to zobaczyć tutaj.
Strona wykorzystuje odpowiednią i czytelną dla człowieka treść zawierającą słowa kluczowe, atrakcyjne zdjęcia i ważne meta dane, które informują bot Google o stronie. Zawiera bogaty w słowa kluczowe tytuł przeglądarki, dobrze napisany opis meta, ważne znaczniki H1 i H2 oraz właściwą równowagę treści i zdjęć. Strona zawiera również wezwanie do działania, mapę Google i łatwy w użyciu formularz. Jest to strona docelowa dla niektórych naszych kampanii Google Adwords – więcej o trafności tego w następnej kolejności.

2. Świadomość marki dzięki płatnym reklamom

Wraz z naszymi wysiłkami w zakresie optymalizacji wyszukiwania działała dobrze zorganizowana płatna kampania reklamowa wykorzystująca Google Adwords. Chociaż Google twierdzi, że nie ma to bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu organicznym, buduje świadomość marki poprzez liczbę wyświetleń reklamy, a gdy nazwa marki i adres internetowy są wyświetlane dziesiątki tysięcy razy w ciągu tygodni i miesięcy, to zaczyna zyskiwać uznanie, a im więcej osób klika na Twoją witrynę, tym więcej wartości Google umieszcza na stronie pod względem trafności i popularności.

3. Media społecznościowe

Jak zrobić by strona internetowa była u góry w google? Odlewnia sieciowa w pełni zaangażowała się we wszystkie główne kanały społecznościowe, aby zapewnić niezbędne sygnały dla Google, a to daje kolejny niewielki impuls w kierunku twojego SERPa (pozycja w rankingu wyszukiwarki). Platformy, takie jak Twitter, LinkedIn, Facebook i YouTube, dają możliwość częstego wysłuchania i udostępnienia głosu i wiadomości osobom, do których próbujesz dotrzeć. Mieć opinię, mieszać wiadomości od trywialnych do myśli prowadzących i dołącz do rozmów innych. W ciągu zaledwie kilku krótkich miesięcy staliśmy się rozpoznawalnym nazwiskiem w obszarze geograficznym, któremu służymy – ludzie o nas słyszeli i podążają za nami. W mediach społecznościowych opłaca się dobrze wybierać znajomych i grać pełną i aktywną rolę.

6. Miejsca Google (Google Moja Firma)

Jak zrobić by strona internetowa była u góry w google? Jest to prawdopodobnie jeden z pierwszych i najbardziej podstawowych kroków, które należy podjąć, aby uzyskać lokalną pozycję wyszukiwania. Jeśli sprzedajesz głównie osobom w Twojej okolicy, musisz zarejestrować się w Google Moja Firma. Może to być cały wpis na blogu, ale w skrócie daje możliwość pokazania, gdzie znajduje się Twoja firma w Mapach Google, publikowania zdjęć na temat Twojej firmy, godzin otwarcia i danych kontaktowych. Dzięki temu inni mogą Cię przejrzeć, a te z kolei pomagają Ci w rankingu i budowaniu dowodu społecznego.

7. Projektowanie stron przyjaznych dla urządzeń mobilnych

Teraz Twoja witryna musi być dostosowana do komórek i zoptymalizowana pod kątem różnych rozmiarów i rozdzielczości ekranu. Jeśli tak nie jest, Google będzie cię karał, a otrzymasz karę za to, że popchnie cię z powrotem do rankingu. Twoja strona powinna również szybko się załadować i być dobrze zakodowana. Kiedy uruchomiliśmy naszą stronę internetową, zadbaliśmy o to, aby każda strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych i możesz przetestować swoją własną bezpłatnie, wystarczy przejść na naszą stronę bezpłatnych narzędzi i skorzystać z funkcji sprawdzania stron na urządzeniach mobilnych.

Więc, co dalej?

Dotarcie na szczyt to jedno, pozostanie tam to całkiem co innego! Google nieustannie zmienia swoje algorytmy, a twoi konkurenci zazwyczaj ciężko pracują nad poprawą własnych rankingów.Z naszej strony zamierzamy teraz dodawać opinie klientów na naszej stronie Miejsc Google, dodawać analizy przypadków dla lokalnych firm, z którymi pomyślnie pracowaliśmy, a my będziemy nadal sprawdzać trendy wyszukiwania, aby upewnić się, że słowa kluczowe, które optymalizujemy dla są wciąż słowami kluczowymi, którymi posługują się nasi odbiorcy docelowi.

Jeśli uważasz, że ten post jest pomocny i chciałbyś, aby PROJEKT SEO pomógł Ci wspiąć się na ranking Google, skontaktuj się z nami już dziś.

“Nic nie stoi w miejscu i ty też nie powinieneś!”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *