Lokalne pozycjonowanie SEO: dzisiaj i w przyszłości

Lokalne pozycjonowanie SEO: dzisiaj i w przyszłości


 

Lokalne pozycjonowanie SEO: dzisiaj i w przyszłości W roku 2018 lokalne firmy będą musiały zwiększyć swoje zaangażowanie, aby zyskać widoczność w wyszukiwarkach.

Konkurencja w lokalnych SERPach jest coraz trudniejsza, a “Twoja strona ma coraz mniejsze znaczenie”. Specjaliści SEO wyjaśniają, dlaczego firmy potrzebują skoncentrować się na pozycjonowaniu pod kątem lokalnego wyszukiwania i na tym, jak można zyskać większą widoczność w Internecie przy pomocy lokalnych metod zaangażowania.

Nowe wyzwania

Dla wyszukiwania lokalnego przychodzą nowe wyzwania, w tym dla umieszczania spamu. Google czyni działania w celu ich naprawienia. Aby poprawić wartość stron-wizytówek, Google wprowadza Lokalny przewodnik, w którym użytkownicy przekazują Google ważniejsze dane o lokalnych firmach. Gdy klienci przeglądają firmy, odwiedzają ich lokalizację i oglądają je na telefonie z Androidem – usługi lokalizacyjne są włączone, i Google wie, gdzie była dana osoba.

Google ma bardzo wiele danych o ludziach

Większość użytkowników posiada tylko jeden telefon i wyszukuje firmy, osoby odwiedzające i ich analiza pozwala mierzyć zaangażowanie lokalne na urządzeniach mobilnych. Najważniejsze w tym jest to że, trudno fałszować dane o lokalizacji. Na ten czas wyszukiwanie lokalne zajmuje jedną trzecią zaangażowania, jedną trzecią danych lokalnych i jedną trzecią dotychczasowe pozycjonowanie SEO. Ale w następnych latach, zaangażowanie będzie o wiele bardziej istotnym składnikiem dla lokalnego wyszukiwania – jest to pierwszorzędna metoda, którą Google będzie mógł uwidocznić wartość firm.Tematy, które interesują człowieka, oglądane filmiki, lokalizacje, miejsca odwiedzin i komentarzy… Poprzez te informacje Google posiada sprawozdanie o całym zaangażowaniu człowieka. A więc cała nasza praca powinna skupić się na taktyce i budowie zaangażowania.

Oto kilka wskazówek, jak to zrobić:

1. Sprawdzaj informacje na swojej osi czasu Google Moja Firma. Google wdrożyło funkcję pytań i odpowiedzi, w której ludzie zadają pytania, ale właściciele firm nie otrzymują powiadomień. Jest to ważna cecha, na którą należy zwrócić uwagę. Potencjalni klienci już docierają do Ciebie i potrzebujesz tylko odpowiedzi.

2. Zachowaj swój e-mail Newsletter interesujący i spójny. Nie chcesz, aby klienci anulowali subskrypcję.

3. Spraw, aby twoje e-maile transakcyjne były warte przeczytania. Spróbuj dodać wartość do e-maili transakcyjnych, aby subskrybenci to docenili.Dowiedz się, jak skutecznie zwiększyć zasięg swoich treści i opracuj strukturę SEO zaangażowania dla zwiększenia zwrotu z inwestycji.

4. Segmentuj listy marketingowe poczty e-mail dla użytkowników Gmaila i subskrybentów innych niż Gmail. Celuj w zwiększenie sygnałów zaangażowania w segmencie Gmaila. Google wie, czy ludzie otwierają twoje e-maile w Gmailu, i możliwe, że wykorzystają te dane do lokalnych wykazów map.

5. Weź pod uwagę sygnały społeczne. Podczas gdy Google twierdzi, że sygnały społecznościowe nie wpływają na rankingi wyszukiwania, wciąż jest możliwe, że biorą to pod uwagę.W końcu sygnały społecznościowe to czyste metryki zaangażowania.

Zaangażowanie!

6. Zaangażuj ludzi, którzy mówią o tym, co robisz. Skonfiguruj główne wyszukiwane hasła w Zapierze – “każdy, kto wymieni (słowo kluczowe) w (promieniu lokalizacji)” uruchomi tweeta i wyśle mu coś (np. Kupon lub zniżkę).

7. Użyj systemu zarządzania recenzjami, Zapytaj o recenzje. Dowiedz się, jakie są najlepsze witryny z recenzjami dla Twojej miejscowości lub niszy. Myślisz, że możesz spamować recenzje? Google dowie się, bo nigdy nie odwiedziłeś firmy.

8. Rozłóż swoje recenzje wokół. Ludzie opuszczają opinie w różnych miejscach, więc nie skupiaj się wyłącznie na Google.

9. Korzystaj z wydarzeń Kalendarza Google. Tutaj możesz potwierdzać spotkania.

10. Spraw, by było jasne, że ludzie mogą tekstować Twoją firmę. Niektórzy ludzie nie lubią rozmawiać przez telefon. Jeśli Twoja firma na to zezwala, daj znać, że mogą wysłać Ci SMS-a. Nie wystarczy umieścić swój numer telefonu na swojej stronie internetowej – dodaj wezwanie do działania.

11. Zapewnienie kierunków? Utwórz niestandardowy link do śledzenia. Pomóż innym znaleźć Twoją lokalizację, podając jej wskazówki za pomocą niestandardowego linku. Umieść go na stronie kontaktowej, stopce i w e-mailach z potwierdzeniem. Kliknięcia na linki do twoich wskazówek dojazdu są również sygnałem zaręczynowym.

Wniosek

– Oprócz powyższych wskazówek, upewnij się, że Twoja strona internetowa jest łatwa w użyciu dla docelowych użytkowników.

– Nie każdy ma takie same umiejętności obsługi komputera i jeśli utrudniasz nawigację na swojej stronie, nie będą cię wybierać.

“Namocniejszym sygnałem jest, gdy ktoś cię wybiera”

Skoncentruj się na zaangażowaniu, ponieważ ostatecznie opłaci się w rankingach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *